четвъртък, 4 декември 2008 г.

Аз съм си аз и едва ли някога ще се променя! Достатъчно съм се променял заради всякакви хора, незнаещи какво искат и как да го получат. Радвам се, че родителите ми са ме възпитали така и въпреки цялата тая простотия и лицемерие съм успял да се запазя такъв какъвто съм. Правил съм грешки, но не съжалявам за нищо. Не живея в миналото, но никога не изхвърлям хубавите спомени...в един момент се оказва, че само те са останали. Мразя хора, които се опитват да ме правят на глупак и да ме лъжат в очите. Голям инат съм и каквото си навия на пръста го постигам. Много съм злопаметен и страшно отмъстителен! Не прощавам на никой, подиграл се с мен или с нещо скъпо за мен - бих направил черен живота на всеки глупак тръгнал срещу мен. Няма нещо което да е по-скъпо на света от приятелите (истинските приятели...колкото и да са те) и смейството - това са неща за цял живот !Не слушам хаус, не се правя на емо, не харесвам лигли, с акъл само за гримове, прически и дискотеки, не обикалям бардаците по цяла вечер само за да се правя на голяма работа, нямам си приятелка, но не се свалям със всяка срещната , не харесвам всички онези позьори, които през 6 месеца се променят само и само да бъдат "модерни", а самите те не знаят какви са всъщност, дразнят ме хора, които си правят изводи какъв съм и какъв не съм без дори да ме познават, слабо изтрайвам някой да ми говори за неща които самия той не разбира.Още много мога да кажа за себе си, но и това е достатъчно...Но все пак няма никой, който да ме познава и да знае какъв съм всъщност... и едва ли ще има такъв човек.

Няма коментари: